Twilight!

Nu har jag börjat läsa om twilight böckerna för dom är så jävla sjukt bra :)
 
längtar verkligen till filmen kommer ut så man kanske kan få se bloopers och sånt :P
men jag vill också att nästa film ska börja gå på bio :)


han var med i någon film jag och lelle såg, för jag kommer ihåg att jag verkligen reagerade på att det var han men jag kommer inte ihåg vilken film hon och jag såg, men i den filmen skulle han vara god men jag kunde inte se honom som god eftersom jag bara började tänka på Twilight x'D jo jag vet vilken film det var.... fast jag vet inte vad den heter, men det handlade om hon med den där tvillingarna... den där filmen som jag inte såg hela men det jag såg såg jag ju knappt eftersom att jag inte vågade så jag låg och blundade XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0