Damp!

Herregud vad är det egentligen som har hänt meed melodifestivalen!?  sverige är typ 10 (ynka) poäng från att skicka Snälla Snälla (döda mej)  till eurovision song contest i ryssland! jag menar herregud den låten fick en ju att vilja hänga sig!! Människan kan ju seriöst inte sjunga!!!! la Voix var ju iaf bättre än henne även om hon inte var riktigt bra, men jag märkte att jag har opera talanger (fråga inte) XD  haha jag och lelle bestämmde att om örebro skulle ge Snälla snälla 12 poäng så skulle vi flytta härifrån men örebro var bäst och gav EMD 12 poäng! :) det är en positiv sak med att bo i en stad med miljoner fjortisar.

sen lyckades jag orsaka kaos i tyskland genom att skoja med dom och säga att snälla snälla vann x'D lite kul måste man ju få ha i sverige :D
saknar er tyskar!!! <3<3<3<3

sen började vi se en skit äcklig skräck film så jag och lelle satt och kramade sönder varandras hand, sen vart den ännu vidrigare så jag satt och blunda och kände hur lelle håller på att döda min ena hand och arm XD


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, det var kul xD Speciellt våran panik när vi trodde att Snälla snälla höll på att vinna. Och alla våra olyckor med colan, katten och hunden xD



Vi ses sen! :D <3<3<3<3<3

2009-03-17 @ 11:20:41
URL: http://levtshuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0