tralalalala

jag har tråkigt, vilket är ganska vanligt när det gäller mig xD  funderar på vad man ska göra imorgon... någon som har en idé?  sitter och titta på mtv.... dom spelar massa underliga låtar som jag aldrig har hört förut xP
melodifestivalen ikv :) ingen aning om vilka som är med men det märker man väl... om jag nu kommer kunna se det, mormor fyller ju år (Grattis till henne <3 ) och då måste vi ju antagligen vara hos henne väldigt länge + att mina kusiner nog ska komma (4 och 2 år) fast dom är sjuka, deras mamma tycker väl inte att det gör något om dom smittar oss....
ska till sälen på sportlovet :) carro tror att dom oxå ska




Älskar dom <3< 3<3<3
JUMBIE! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0