Den magiska Tändaren!






Har fixat en blogg nu :D visst är jag duktig...?  okej Lelle hjälpte nog till ganska mkt :P
nu sitter man här hos henne medans hon städar.... och ramlar på typ allt som ligger på golvet, vilket är väldigt mkt grejer och leder till att jag börjar as garva typ hela tiden :P
kan ju säga redan nu att jag antagligen kommer glömma bort att skriva i bloggen, eftersom att mitt minne inte är det bästa xD
kinesen jag lovar att jag ska kolla din film idag :) du får slå mig på måndag om jag inte har tittat på den då ;)
let´s dance ikv :) vem ska åka ut... carl jan elr kitty måste jag nog säga :P

haha  nu har lelle lärt mej att tända en tändare XD (ingen har sagt att jag är smart :P ) så nu är jag jätte glad för nu kan jag börjar använda paris tändaren :D <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, seriöst Elin! Att du inte visste hur man tände en tändare xD

Men jag är faktiskt duktig nu, mitt rum är nästan klart :P Ska bara dammsuga :D (nu är det meningen att du ska berömma mig xD )

Haha Vi är bäst!! :D <3<3<3<3

2009-02-07 @ 12:31:47
URL: http://levtshuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0