Sälen


Har varit i sälen mellan söndag och torsdag. På måndag åkte vi först skidor och då skulle jag och lars hitta en ny backe så vi åker in i skogen där det var djup snö vilket gjorde att jag ramlade och tog emot mig med höger handen så jag fick ont i handleden. Men sen var det så jävla kallt så jag ville inte åka på eftermiddagen.
Så då åkte jag snowboard istället och fick damp på en gubbe som inte kunde åka, han åkte typ över hela backen så man kunde inte ens åka om honom och så när jag är typ precis bakom så ramlar gubben så jag måste svänga as fort vilket resulterar i att jag börjar svära för mig själv och ramlar i slutet av backen och tar emot mig med höger handen (såklart) så nu mår den inte riktigt så bra...

Jag har inte ont när jag inte gör något speciellt men om jag typ ska göra armhävningar eller nått sånt så gör det as ont  :(


Dagen efter åkte vi till sälen byn och på eftermiddagen åkte vi lite längd vilket inte gick så bra eftersom min handled gör ont när man använder den för mycket :/

Sista dagen åkte vi först skidor bara familjen och sen på eftermiddagen åkte jag med Carro, vi råkade ta oss från pulsen till tandådalen genom att staka oss uppe i backen, vi åkte ner för en svart backe, lift upp, stakade oss på fjället ett tag och sen var vi framme! Tycker jag var duktigt gjort av oss xD sen åkte vi 2 åk där innan vi tog transport liften tillbaka  :)


(försökte lägga in en sälen bild i inlägget men det funkade inte idag :( 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vill också till sälen! :(



och som svar på din kommentar:

Jag menar att jag vill ha nåt roligt att göra :D Jag vill inte plugga! :( <3<3<3<3<3

2009-02-20 @ 21:44:33
URL: http://levtshuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0