GRATTIS!!

idag fyller kinesen 17 år!! grattis till henne!! <3<3<3 snyggheten!




idag hade vi nyhets-projekt hela dagen och intevjua folk på stan m.m det var ganska skönt avslut såhär innan lovet men man var elr iaf jag och anna var sjukt stressade för vi trodde knappt att vi skulle hinna klart :P men det gjorde vi :)
sen när vi har slutat så går jag oh kinesen till hades och hämta mina vantar och hennes paket. och när vi kommer upp för trappan så var det is där oxå vilket jag inte visste så jag känner hur jag är påväg att ramla, vilket resulterar i att jag skriker i panik för hade jag ramlat så hade jag ramlat nerför hades-trappan.
åkte hem till kinesen och går till parkhallen, börjar sedan skicka "pedofil-sms" till lelle för att hon tog så lång tid på sig att komma till kinensen xD

kinesen fixade min blogg! danke min älskade kines! <3 hon fick några damp attacker eftersom datorn inte riktigt ville göra som vi ville, och jag fick X antal skratt attacker -.-'

SKIT BRA DAG!!! älskar er tjejer<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Kina

Haha jo, det blev en del damp attacker ;)

haha "pedofilsms" asg*

Älskar dej med Tysk :D <3<3<3

2009-02-14 @ 13:42:45
URL: http://grodaaa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahaha vad vi skrattade åt hennes dampattacker :P

Väldigt bra dag :D

Älskar dig med Elin :D <3<333

2009-02-14 @ 19:10:53
URL: http://levtshuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0